Size en yakın Ege Ulaşım şubesini arayınız. Sekreterimize adresinizi ve gönderinizin miktarını belirtiniz. Telefonunuzdan sonra gün içinde elemanlarımız adresinize gelir, şirketimizin elemanı olduklarına dair kimliklerini ibraz ederek gönderinizi teslim alır. Gönderinizi teslim ettiğinizde Ege Ulaşım elemanları ‘Ambar Tesellüm Fişi’ verecektir. Ayrıca gönderilerinizi kendiniz istediğiniz şubemizden elden teslim gönderebilirsiniz.
Gönderileriniz için en geç saat 17:00 a kadar bildirim yapmanız gerekmektedir.
Taşınacak gönderilerinizde sektörel çözümlerimizden yararlanıyorsanız yapmış olduğunuz anlaşmalara göre işlem yapılır. Sektörel çözümlere dâhil olmayanlar da yine en uygun şartlarda işlem görür.
Gönderilerinizin araçlarımızın taşıma kapasitelerinin üstünde olmaması gereklidir. Araçlarımızın taşıma kapasitesi dahilindeki bütün gönderilerinize, herhangi bir sınırlama getirmemeksizin taşınmaktadır.
Kapalı zarf veya muhafaza edecek herhangi bir şey içine konulmuş para, çek, senet, yemek çeki, piyango bileti, altın ve ziynet eşyası, yasalar izin vermediği için taşınmaz.
Ege Ulaşım’in şartlı taşınacak gönderiler listesinde yer almayan tüm gönderileriniz, teslim alındığı andan itibaren, gönderinizin alıcısına teslim edildiği ana kadar şirketimiz güvencesi altında olup, sigortalı taşınmaktadır.
Sigorta ücreti gönderilerinizin fatura değerine göre belirlenir.
Gönderileriniz ertesi gün alıcısına teslim edilmektedir.
Ticari kuruluşların tamamı, dosya gönderileri dışındaki tüm gönderileri için sevk irsaliyesi vermekle yükümlüdür. Bu belgenin verilmemesi durumunda, Maliye tarafından yapılan denetimlerde tutanak tutulabilir.
Acentelerimizin bulunduğu her noktada gönderileriniz adrese teslim yapılmaktadır; fakat Türkiye’nin her noktasına gönderi teslimi yapamıyoruz. Gönderi teslimi yaptığımız yerleşim birimlerinin sayısını her geçen gün artırarak hizmet ağımızı yaygınlaştırıyoruz. Buna rağmen adres teslim yapamadığımız yerlere gönderiniz olduğunda, şubelerimiz size adrese teslim yapamayacağımızı, gönderinizi alıcının adresine en yakın şubemize ‘Telefon İhbarlı’ gönderileceğini belirtir. Gönderiniz varış şubemize geldiğinde, alıcınız telefonla aranarak haberdar edilir. Bu durumda alıcınızın gönderiyi şubemizden alması gerekmektedir.
Gönderilerinizin doğru kişiye güvenli bir şekilde teslim edilebilmesi, herhangi bir anlaşmazlık durumunda gönderinin kime teslim edildiğini resmi olarak belgelenebilmesi için gönderiler alıcılarına kimlik tespiti yapılarak teslim edilir. Ayrıca kimlik tespiti yasal bir zorunluluktur. Bu konuyla ilgili 31.12.1997 tarih 23217 Sayılı Resmi Gazetede yayınlanan tebliğlerde, kimlik tespiti yapmak zorunda olan yükümlülerin bankalar, özel finans kurumları, finansal kiralama şirketlerinin yanı sıra gönderi şirketleri de yer almakta olup bu tespit nüfus cüzdanı, sürücü belgesi veya pasaport ile yapılmaktadır.
Gönderi adres teslim götürüldüğünde, adreste gönderi teslim edilecek kimse bulunamazsa, gönderinizin geldiğine dair ‘Gönderi İhbar Notu’ adresinize bırakılır ve gönderiniz, şubemize geri getirilir. Notun üzerinde gönderinizin bulunduğu Ege Ulaşım Şubesinin telefon numarası bulunmaktadır. Gönderinizi şubemizden sizin ya da yetkili kıldığınız şahsın alması gerekmektedir. Bu durumda da sizden ya da yetkili şahıstan kimlik istenecektir.
Herhangi bir sebepten dolayı teslim alınamayan gönderiler ne kadar süreyle şubelerinizde bekletilir?
Alıcı adresinde bulunamadığı veya telefonla irtibat kurulamadığı durumlarda gönderi alıcıya teslim edilemeyeceğinden, gönderiniz geliş tarihinden itibaren en fazla beş gün şubemizde bekletilir; bu süre içinde gönderici ile bağlantıya geçilir. Bu süre sonunda teslimat yapılamaz ise göndericiye gönderi iade edilir.
Cumartesi günleri gönderileriniz şubelerimiz tarafından adreslere teslim edilmektedir. Pazar günleri ise şubelerimiz kapalıdır.
Askeri bölgelerin güvenlik kurallarından dolayı adres teslim yapılamamaktadır. Ancak, gönderilerinizi, telefon ihbarlı veya haberli gönderebilirsiniz.
Acentelik taleplerinizle ilgili bilgileri merkez şubemizi arayarak veya web sayfamızdan edinebilirsiniz.